Volgers

donderdag 21 september 2017

Favoriete papier

Goedemorgen, 
Vandaag een nieuwe uitdaging bij As You Like It. We willen graag creaties zien met je favoriete papier en willen ook weten waarom het je favoriet is. Ik vind het (kerst) papier van DoodleBug erg leuk. Ik hou van de felle vrolijke kleuren en designs. Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van paperpad genaamd North Pole. De digi is van Stamp Boutique - Arctic fun. Gekleurd met Copics. Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Doen jullie weer mee?




Onze sponsor voor deze uitdaging is:
Lawn Fawn


A stamp set and 6x6 pad of the winner’s choice

Liefs,
Wilma

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en vrolijk kerstkaartje Wilma..inderdaad heel leuk papier heb je gebruikt en ook een hele schattige en mooi ingekleurd stempeltje...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An adorable card. Love the papers. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet, Wilma! My favorite papers too!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma