Volgers

woensdag 1 maart 2017

Nieuwe maand uitdaging bij ABC

Goedemorgen,
Het begin van een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe uitdaging bij ABC Christmas Challenge. De thema's voor deze maand zijn: E voor Off the edge (van de rand af) , F voor Familie en/of G voor Girl (meisje). Je kan met 1 thema meedoen of je kan ze combineren. Ik zou zeggen laat je fantasie gaan. Niet vergeten dat het een kerst kaart moet zijn. Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een Penny Black stempel van een 'familie' sneeuwpoppen, gekleurd met Derwent kleurpotloden. Papier komt van Wibra.
Kerstboom is van Marianne Design. De postzegels zijn van Whimsy Stamps - Holiday Mini Postage stamps. 


Onze sponsors voor deze maand zijn:


Wild Orchid Crafts:
One lucky winner will receive a £10 gift voucher


and


Our teamie Helen:





Veel plezier met deze uitdaging.

Liefs/Wilma

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wilma !!!!
    Mooie combi van materialen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous Snow family with their warm hat and scarves, and rosy cheeks! I love your mix of papers in the background too Wilma.
    Thanks for the warm welcome to the team:-)
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card Wilma :-) the snowman family is fabulous and I love the aqua and red together, absolutely gorgeous :-)

    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kerstkaartje Wilma...heel leuk die familie sneeuwpop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fabby card hunny and a gorgeous prize too! hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma