Volgers

woensdag 3 februari 2016

Lieve diertjes

Goedemorgen,
Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij ABC Christmas Challenge. Wat gaat de tijd toch hard: het alweer februari en de 3e uitdaging bij ABC Christmas Challenge. De uitdaging is lieve diertjes oftewel C for Cute Critters. En als extraatje een tutorial die ik gemaakt heb van een heel leuke techniek die ik eens op Pinterest gezien heb. Je kan m hier vinden. Geweldig leuk om te doen met een leuk effect. 
Het is niet verplicht om deze techniek op je kaart te gebruiken.
Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt de schattige pinguins van Whiff of Joy, die ik gekleurd heb met Copics. Het papier is van Bo Bunny. Ik heb letter stansen gebruikt van Memory box, Quickutz "Sunshine" en Die Versions. 
Doen jullie ook weer gezellig mee? We kijken uit naar jullie kaarten.


Onze sponsor is:




Hier een detail foto van de techniek:
This card also enters Simon Says: Anything goes
Fijne dag.

Liefs, Wilma

11 opmerkingen:

  1. A lovely, fun card using this great image. Love the raised letters too, I must give this a try.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappig kaartje Wilma.
    Leuke digi geb je hier voor gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute card Wilma, love the dimensional word too, it looks great xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm shaking my head at how cute those penguins are! They made me smile! I love how you colored and showcased them. :)
    Your ABC Teamie,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi voorbeeldkaartje Wilma...wat een schattig plaatje van die sportieve pinguins...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, This is a gorgeous card. I love how you have coloured that cute image and the raised letters look amazing.
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable card Wilma - love how you did the sentiment!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute :))
    Een gaaf winters kaartje, leuk die letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a brilliant card,Wilma, and those critters look so adorable.
    Super design as always...thanks for a fab tutorial,
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I LOVE LOVE love this card and LOVE the way you do the letters! I REALLY need to make some time to do this! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma