Volgers

zondag 8 november 2015

Happy

Goedemorgen,
Er is weer een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday: gebruik een tag op je kaart. Ik heb voor deze kaart mijn nieuwe embossing folder van SU gebruikt.
De vlinder komt uit de Silhouette Cameo en het papier is van Simple Stories, het tagje is van Quickutz en de tekst is van SU.
De kaarten van mijn teammaatjes zijn weer helemaal leuk, dus neem even een kijkje op ons blog. We zouden het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Good morning,
There is a new challenge at CAS on Sunday: Use a tag on your card. I used for this card my new embossing folder from SU.
Butterfly comes from the Silhouette Cameo and the paper's Simple Stories, the little tag of Quickutz and the text of SU.
My team mates cards are again very gorgeous, so take a moment to visit our blog. We would appreciate it if you leave a message.


Fijne zondag!
Have a nice sunday!

Liefs/Luv,
Wilma

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Wilma! Die vlinder is zo mooi, leik, dat kleine tagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit CAS kaartje Wilma....zo mooi die vlinder...en het koordje en het kleine tagje eraan is ook een leuk detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma