Volgers

woensdag 4 maart 2015

Winter geluk

Goedemorgen!
Vandaag heb ik een simpel kerstkaartje om te laten zien. Deze is voor de nieuwe uitdaging bij ABC Christmas Challenge - E - Edging punch or die (randpons of stans). 
Ik heb voor mijn kaart een stans van Memory box gekozen. Het blijft een prachtige stans, vind ik. De stempel is van Different Colors.


Good morning!
Today I have a simple Christmas card to show you. This one is for the new challenge at 
ABC Christmas Challenge - E - Edging punch or die.
For my card I used a Memory box die. I like this die very much. The sentiment is from Different Colors. 

Our fabulous sponsor this time is:



Prize -  This gorgeous Christmas Tree die:






 Veel plezier met deze uitdaging!
Have fun with this challenge!

Liefs/Luv,
Wilma

6 opmerkingen:

  1. dag Wilma
    ik vond jou via ABC KErst. Even je blog doorlopen, wat een mooie crea's maak je! Ik ben alvast volger geworden - al ben ik geen CAS'er, ik hou wel van deze stijl, maar het lukt me (nog?)niet!
    groetjes, Nancy (creanancy.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, zo mooi in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this simple card Wilma,a great border and I love the sparkle too xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, Wilma. Ik vind de kleurencombinatie geweldig!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This die is super, Wilma, lovely card,
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Wilma....prachtig is die borderstans....en daar dat glitter onder en die mooie tekst geeft een hele chique uitsraling....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma