Volgers

zondag 1 maart 2015

-oxoxo-

Goedemorgen,
Vandaag is het thema van de nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday: maak een meisjes kaart. 
Ik heb gekozen voor vlinders en 'meisjes' kleuren. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van chevrons die ik met embossing pasta opgebracht heb. De vlindertjes heb ik verschillende kleuren gestanst en op elkaar geplakt. Geeft zo'n leuk effect. Mijn teammaatjes hebben ook weer prachtige voorbeeld kaarten gemaakt, die je hier kan bekijken.We zouden het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.  
Ik hoop dat jullie weer meedoen met deze uitdaging!

Good Morning,
Today is the theme of the new challenge at CAS on Sunday: create a girls card.
I chose butterflies and 'girls' colors. For this card I used chevrons that I have raised with embossing paste. The butterflies I have punched in different colors and glued them together. Gives such a nice effect. My teammates have made wonderful example cards, which you can view here. We would appreciate it if you leave a message.
I hope you'll join us again with this challenge!






Fijne zondag en veel plezier met deze uitdaging!
Have a nice sunday and fun with this challenge!

Liefs/Luv, 
Wilma

9 opmerkingen:

  1. Wow this is stunning Wilma! Just love the butterflies and gorgeous watercolour splat. hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig CAS kaartje Wilma en zeker heel mooi voor een meisje...prachtig in die frisse kleurtjes...

    groetjes
    en een nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is sooo SWEET! Love your background and butterflies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wt leuk zo, die vlinder in laagjes! Geweldige meisjeskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Wilma...I don't "do" CAS but if I did I would want to make a card like this!! It's fabulous!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw .. wat een prachtige kaart ..... super gedaan Wilma, complimenten..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous dimension and card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous design! Gorgeous colors and a perfect CAS card!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma