Volgers

zondag 26 oktober 2014

Nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday

Goedemorgen,
Uitdaging #45 bij CAS on Sunday gaat van start. We willen graag een kaart zien die uit één laag bestaat (one layer card). Ik heb daar altijd wat moeite mee omdat ik altijd wel iets op de kaart geplakt wil hebben, zoals een bloemetje, vlindertje of een tekst.  Ik kon het niet weerstaan om er een paar strass steentjes op te plakken. Dat geeft net wat meer aan de kaart. Dit is't geworden.
Ik hoop dat jullie weer meedoen en niet vergeten dat het een simpele kaart moet zijn.

Goodmorning,
Challenge #45 starts today at CAS on Sunday. We like to see a one layer card.
These cards are hard for me, because I always want to stick something extra's to the card like a flower, butterfly of sentiment. I couldn't resist a few rhinestones, because it is the finishing touch. This is what I made. I hope you will join us again and don't forget it must be a CAS card.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma...en ik vind het ook een lastige!!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wilma, ik vind CAS al lastig en 1 laag al helemaal. Ook je trouwkaart voor As You Like It is prachtig, deze had ik daar al gezien. Fijn dat jullie genoten hebben van de rondreis, ik zie de foto's nog wel een keer.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma