Volgers

zaterdag 25 oktober 2014

As You Like It

Hallo,
Gisterenavond pas thuisgekomen van een heerlijke en interessante vakantie in Marokko. Prachtige dingen gezien. Daarom ben ik een beetje laat met mijn blogpost voor de nieuwe uitdaging van As You Like It: Cute or Elegant. (schattig of elegant) Ik vind het alle twee leuk, maar voor de uitdaging heb ik gekozen voor: ELEGANT. Een poos geleden heb ik in opdracht deze trouwkaart gemaakt. Ook de binnenkant heb ik gedecoreerd, maar daar heb ik geen foto van gemaakt. Maar ik was erg tevreden met het resultaat.  De swirl en het papier vind ik prachtig en ook het bloementoefje.
Ik ben benieuwd naar jullie uitwerking van deze uitdaging. We willen wel graag weten WAAROM je gekozen hebt voor schattig of elegant.


Hello,
Last night we returned from a wonderful and interesting holiday in Morocco. Seen wonderful things. Therefore, I am a little late with my blog post for the new challenge of As You Like It: Cute or Elegant. (cute or elegant) I like them both, but for this challenge I chose: ELEGANT. I commissioned this wedding card a while ago. I also decorated the inside, but I haven´t made ​​a picture. I was very pleased with the result. The swirl and paper are beautiful and also the flowerarrangment.
I'm curious about your style of this challenge. We would like to know WHY you chose cute or elegant.


This time our sponsor is:

Stamp and create are offering a $20 prize for our winner





Veel plezier met deze uitdaging.
Have fun with this challenge.

Liefs/Luv, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Een heel mooi en elegant kaartje Miranda....prachtige tekst ook

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hope you had an enjoyable holiday Wilma and sampled the Moroccan cuisine. Love your elegant card, the crystals add a lovely touch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg een vakantie naar Marokko!! Ik ben jaren geleden er ook heen geweest en het was fantastisch!!
    Nu lekker nagenieten ervan.
    Je trouwkaartje is prachtig geworden Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma