Volgers

donderdag 14 augustus 2014

Happy Halloween

Goedemorgen,
Het is nog wel veel te vroeg maar ik kon het niet laten maar ik heb alvast een Halloween kaart gemaakt. Maar ook omdat we een digi mochten uitzoeken van de sponsor Crafty Sentiments Design en ik vond Harriet erg leuk!  De kaart is voor de nieuwe uitdaging van As You Like It ~ je 2 favoriete embellishments.
Ik gebruik graag glittersteentjes en touw. Dat geeft een beetje bling en speelsheid aan een kaart. De glittersteentjes gebruik ik vaak om 'lege' hoekjes of het hart van een bloem op te vullen en het touw is leuk achter een bloem of een tekstje. We  hopen weer op jullie deelname.

Good morning,
It is still too early, but I could not help but I have already made ​​a Halloween card. Also because we get a digi stamp from the sponsor Crafty Sentiments Design  to work with and I liked Harriet very much! The card is for the new challenge of As You Like It ~ your two favorite embelisshments.
I like to use rhinestones and twine. That gives a bit of bling and playfulness to a card. The rhinestones I often use to fill up 'empty' corners or to fill the heart of a flower and the twine is great behind a flower or a text.
We hope you will join us again in this challenge.






Liefs/Luv,
Wilma

6 opmerkingen:

  1. A lovely card Wilma, What perfect papers you have chosen to go with Harriett, who isn't in the least bit scary!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely card hunny! I see we share a liking for bakers twine! brilliant stuff! hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, schattig DT kaartje.
    Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er zeker vroeg bij Wilma, maar het is wel een hele leuke Halloweenkaart (op de spin na).
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Wilma, fab papers and Harriot makes a real cute witch. Lovely embellishes too. Carolxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma