Volgers

zondag 10 november 2013

CAS on Sunday #21

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. Allereerst nog bedankt voor alle mooie inzendingen op onze vorige uitdaging. Het is elke keer weer een feestje om de inzendingen te bekijken!
Het thema dit keer is "één laag". Daar heb ik normaal altijd veel moeite mee, maar deze keer viel het mee. Ik heb een schattig stempeltje gebruikt van Penny Black en gekleurd met Derwent kleurpotloden. Het is een kerstkaartje geworden en ik ben wel tevreden met het resultaat.
Mocht je nog meer inspiratie nodig hebben ga dan naar ons blog want daar staan weer bjoeties van kaarten van het team.

Goodmorning all,
Today a new challenge at CAS on Sunday. First of all, thanks for all the wonderful entries to our last challenge. It is very nice to view all the entries.
The theme this week is "one layer". Normally I struggle with a one layer card, but this time it was not that bad. I used a cute stamp from Penny Black and coloured it with Derwent pensils. It is a Christmas card and I am happy with the result. If you need more inspiratie go over to our blog where you can find beautiful cards of the team.


Sponsor this time is:

Veel plezier met deze uitdaging!
Have fun with this challenge!

Liefs/Luv,
Wilma


9 opmerkingen:

  1. Wat een lief schatje is dat!! Heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk voor een kerstkaart, dat muisje! En prachtig ingekleurd. Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via ben ik op je blog terecht gekomen, en ben even gaan rond neuzen tussen je creaties. Je maakt super mooie dingen. Graag wil ik blijven smullen van je juweeltjes dus ben ik je meteen gaan volgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable CAS and one layer design Wilma....you always do a great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou zo van dit soort kaarten!! Veel wit en dan zo'n prachtig ingekleurd stempeltje als blikvanger, helemaal leuk!
    Fijn weekend, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma