Volgers

donderdag 19 juli 2012

Weet iemand raad?! Inmiddels opgelost.

Hallo,
Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn blog. Mijn volgers zijn niet meer zichtbaar, maar daar heb ik een 'nood'oplossing voor gevonden. Ik had afgelopen week zoveel problemen met o.a. het maken van berichten, op schema zetten van deze berichten, berichten aanpassen en foto's toevoegen lukte ook niet meer . Zooooo vervelend!!!!
Toen vond ik een tip op internet: installeer een andere browser. Nou dat heb ik gedaan en berichten plaatsen, aanpassen en op schema zetten gaat prima. Maar nu is de lay out van mijn blog helemaal niet meer zoals ie was. In het ontwerp scherm ziet het er allemaal goed uit. Ook blijkt dat de linken die ik in berichten geplaatst heb niet meer werken. Ik heb van alles geprobeerd maar het lost allemaal niets op.  Ik ben eigenlijk een beetje radeloos. Heeft iemand tips voor mij?
Het is wel vreemd ook dat sommige geen reactie kunnen achterlaten onder deze post. Mocht dat niet lukken, probeer het dan eens via het tabblad "sketches". (Cornelie bedankt voor de tip)

Liefs,
Wilma

1 opmerking:

  1. Ik kan je helaas ook niet helpen Wilma ..
    De volgers zie ik niet bij je en als lay out zie ik een uiltje en bovein een blauwe balk met je blognaam.
    De links die je al op je blog staan doen het wel goed hoor ..

    Sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma