Volgers

zaterdag 11 februari 2012

Uitdaging 101 van EKEF

Hoi,
Deze week zoveel andere leuke dingen gedaan daardoor niet zoveel tijd gehad om te knutselen. Maar het is me toch gelukt om voor Elke kaart een feestje een kaartje te maken. Dit keer was de uitdaging een kaart maken volgens sketch (te vinden op hun blog). Dit is m geworden. Lekker fleurig, hè?

Hi,
I had lots of pleasant thing to do last week, therefore I hadn't much time to craft. But found the time to make a card for Elke kaart een feestje. This time the challenge is making a card according to their sketch (you can find the sketch on their blog). This is the card.

Paper: Kaisercraft, playtime

6 opmerkingen:

  1. heerlijk zo'n vrolijk kaartje, en ik krijg al helemaal zin in de zomer.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Met recht een zomers kaartje en dat met al die sneeuw!

    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo wat een heerlijk zomers kaartje lekker vrolijk en mooi wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje lekker vrolijk en zomers en daar heb ik wel zin in na al die kou!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijke kleurijke kaart heb je gemaakt.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van
    Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma